Do połowy października 2016 r. mieszkańcy Małopolski będą mieli okazję rozmaskować się w regionalnych produktach i skorzystać z oferty food trucków, które przemierzają całe województwo w ramach Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu“. Partnerem produktowym wydarzenia jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.
W tym roku mieszkańcy Małopolski mają okazję spróbować regionalnych produktów w całkowicie nowej odsłonie. Festiwal, któremu przyświeca hasło: „Zjedz na polu”, odbywa się w formule street foodu, czyli jedzenia serwowanego z samochodów. Goście mogą sprawdzić, jak smakują potrawy nie tylko kuchni małopolskiej, ale i kuchni międzynarodowych, stworzone w oparciu o lokalne produkty, takie jak Taco Papas z bryndzem owczym, czy ceviche z pstrągiem ojcowskim.
Pokazy gotowania i degustacje organizowane w ramach wydarzenia prowadzą znani szefowie kuchni, m.in. Piotr Regucki, Sebastian Schrom, czy Jerzy Poznański. Najwyższej jakości produkty wykorzystane do przyrządzenia potraw pochodzą z oferty sieci hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, będącej partnerem wydarzenia.
MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/makro-partnerem-produktowym-malopolskiego-festiwalu-smaku-zjedz-na-polu